dimarts, 17 de novembre del 2009

17日 3 月 2009年, 火曜日

Abans de continuar, només puntualitzar que el dia anterior vaig tenir l'oportunitat de tastar un bon gelat de flor de cirerer (sakura), i que estava d'allò més bo XDDD

Tots els gelats són d'aquest tipus, no tenen de boles, com aquí. I, és molt estrany trobar una galeta de gelat bona; totes són d'aquest estil, de galeta de paper.

Bé, doncs, ja podem continuar XDDD

Vam decidir que el dimarts aniríem a Nara, molt famosa pel Todaiji-ji. Aquest temple es va construir al 753 com a capital de tots els temples budistes que hi havien al Japó fins al moment. També, és el temple que conté l'estàtua més gran de Buda. Però, penso que Nara és més famosa pels seus cérvols XDDD Estan per tot arreu, dins la sopa i tot XDDDDD

El temple budista.
Me and the deers XDD

Havies de vigilar molt bé el teu dinar si no volies que algun bitxo d'aquest se te l'endugués XD I, a més, després s'hi va afegir un corb i, com que allà són "tant petits". Així qualsevol gaudeix del seu dinar ò.ó La qüestió és que vaig acabar de bambis fins als *** Però, era molt curiós veure que, a les paradetes que venien les galetes per oferir-les als cérvols, no les atacaven; ara sí, quan un comprava galetes (no va ser el meu cas), els cérvols l'emboscaven i el mossegaven per tot arreu per aconseguir una galeta.

Aquest era un dels carrers tranquils on hi havien menys bambis.

Després, vam anar a voltar per allà i vam trobar la super-mega-campana.
Vistes des d'un temple del costat, per allà XDDD
De camí a la super-campana. Suposo que era el barri dels rics, perquè hi havien unes cases impressionants.
La campana. Segons la tradició budista, per cap d'any les campanes han de sonar 108 cops.

Més gelats de gustos estranys: de raïm de pastor ó nabiu, de meló i, stasuma imo (moniato)

Però lo millor del dia va ser pel vespre, a més de inesperat. Pel matí ens va assabentar d'una oferta bastant bona en que podríem anar a un onsen (termes) per un preu bastant bo que, entrava el tiquet de tren, el mini taxi que et recollia de l'estació i et portava a les termes i, ja no recordo si també entrava l'entrada a les termes. El fet es que, fent comptes, valia la pena aprofitar-ho.
Aquí estem de camí cap a les termes ^^ Se'ns va afegir una altra noia que també estava estudiant d'intercanvi i, també és catalana. Es veu que aquest tren és molt especial perquè té els seients encarats cap a les finestres. Això és per poder gaudir del paisatge en la primavera, quan els cirerers estàn florits ^^ El que em molestava era que, al peu dels seients tenien unes "rejilles" d'on sortia aire calent i, jo ja no sabia composar-me, perquè m'estava cremant ><. L'entrada a les termes ^^ No tinc fotos de l'interior perquè ja hi havia gent i, no és plan. Però, us deixo aquesta foto que hi ha a la propaganda ^^
És el bany dels homes. El de les dones no es gaire diferent.
Com tothom ja sap, quan un va a banyar-se a unes termes, el primer és despullar-se completament. A vegades et donen una tovallola però, no és per tapar-te amb ella quan vagis a la piscina; normalment, la duen plegada i damunt el cap (l'anime de Ranma n'és un bon exemple). Però, abans, encara s'ha de fer una altre cosa: un cop t'has despullat, t'has de dutxar abans d'anar a la piscina i, sobretot, esvendir-te molt bé el sabó abans d'anar-hi. Un cop fet això, ja pots gaudir de l'aigua a 40-50 graus de la piscina.

Dient això, pot semblar que l'aigua està massa calenta i que un no s'hi pot posar a dins (a mi m'ho semblava), però t'hi poses per no agafar fred. El resultat és que pots estar a les 7'30 d'un vespre de març en pilota picada i, mig ficat en aquestes piscines. També s'ha de vigilar no estar-hi massa estona, perquè pots tenir marejos. Després, cap a casa.

De tornada, vam agafar aquest tren d'un sol vagó. D'alguna manera em fa recordar al que surt en la peli de "Sen to Chihiro no Kamikakushi".

1. Buah, nosaltres vam nar als Onsen de l'hotel pijo on vam estar i va ser una passada! a més vam estar soletes *_* xo la nostra amiga i jo ens vam marejar mil XD ella fins i tot estava com un tomaquet! així que vam haver de marxar d'allà, tot i la pena que li va suposar a l'anna xD xo va ser molt entretingut!
    Mola molt, jo vui nar el proxim cop a uns de veritat en mig de la natura >__<