dilluns, 18 de maig del 2009

おひさしぶり!!!Dichosos los ojos que te ven! XDDD

Per la tarda del mateix dia, recordem que ja és dissabte >.<. (que ràpid que passa el temps quan un no vol), per la tarda, després de l' いけばな, tocava buscar l'hotel en que havia de passar la resta de dies que em quedava a 京都 (Kyoto). Ja havia dit que estava força a prop del museu del manga i que, tot i així, no hi vaig poder tornar XD. A l'hotel s'hi arriba caminant. Però, està situat per uns carrerons interiors en que t'hi pots perdre fàcilment. Aquest és el carrer principal, l'estació de karasuma-oike (la foto no l'he fet jo pk m'oblido a vegades de fer-les, o bé, em fa massa pal treure la càmara de fotos): No es veu bé però, hi ha un moment, entre els edificis alts de l'esquerra, en que no són consecutius. Allà hi ha un creuament de carrers principals i, una mica més amunt, està el museu del manga, un edifici baixet amb un ampli jardinet.

Al que toca, que el museu del manga ja s'ha acabat XD; Aquest és el carrer princial i, uns carrers més endins en direcció a la dreta de la foto, es troba l'hotel. No tinc fotos de l'entrada de l'hotel i, només se'n troben de l'edifici des de lluny, en que és impossible veure l'entrada; però, tinc fotos de l'habitació i les vistes ^^
Una vista una mica general de l'habitació. Es pot veure que, a la capçalera del llit hi tinc uns controls per engegar la tele, la ràdio, posar el despertador - també tens l'opció de dir que et despertin a tal hora amb nosequants còdigs que has de posar amb el telèfon de l'habitació, per si no saps parlar en japonés, però si no saps anglès estàs igual, perquè les instruccions estàn en japonès i anglès només XD - i el llum gran de l'habitació. Sobre el llit, es veu una bola blanca, és el llum petit de l'habitació. El botó per encendre'l és tàctil i, té diverses intensitats; així que, el primer cop que el toques, et dóna una llum dèbil; el segon, una mica més forta; el tercer, encara més forta; i, el quart, s'apaga.

Aquest és el lavabo, que ja l'havia penjat abans perquè no en tenia cap més (es que a vegades no hi penso a quines coses em falta fer-li fotos), Al costat dret de la pica hi han tres pots de color blanc ben posats en una safata; són el shampoo, el gel i l'acondicionador (l'acondicionador no em va agradar gens, així que jo utilitzava el que m'havia endut de casa), l'altra safata de l'esquerra tenia el raspall de dents, un got i sabó per la cara ( el mateix pot ja ho deia, facial soap, sabó per la cara, no pas de mans O.o). A la paret de l'esquerra, hi ha un paper penjat amb unes quantes instruccions, bàsicament, que no et dutxis amb la porta oberta i poca cosa més.

La banyera, que és curiosa perquè és altíssima i, gairebé tant petita de mides com un plat de dutxa >.<. Aquesta és la porta del lavbo, curiosa perquè fa que el lavabo sigui una cabina dins de l'habitació O.o . I, aquí es pot veure que el terra està enmoquetat però, haig de dir que, tot l'hotel, per dins, estava enmoquetat, com a mínim la part que veuen els clients, obviament.

Aquesta és la clau de l'habitació. Aquesta consta del clauer i una peça de color taronja que s'ha de col·locar en aquest elquesigui per poder tenir corrent dins l'habitació, si no, res funciona. L'interruptor és de la llum gran de l'habitació.
Una màquina per fer té XDDD Tens sobres de té sota la tassa blanca i l'aigua s'agafa de l'aixeta, que és aigua bona (com a mínim ho sembla perquè té bon gust). Aquí ja havia utilitzat el got del lavabo i la tassa perquè la Yuni no es trobava massa bé i va beure aigua i una mica de té.

El controls que hi havien al costat de la capçalera del llit. Els botons blancs de la derta són per donar-li corrent a la tele, la ràdio i, la llum gran de l'habitació. Al costat, els botons típics de la ràdio i l'altaveu; i, a l'esquerra, per posar l'alarma del despertador.

I aquestes són les vistes que tenia des de l'habitació. No són gaire maques però, no em puc queixar perquè vaig tenir sort de trobar aquest hotel gairebé al centre de Kyoto.

La següent parada és el castell de Himeji, amb els jardins més macos que he vist fins ara.

2 comentaris:

  1. yo vull u comentament d'aquestos pel meu cuarto. Pro q faci mes coses ( coses q ara no posare aqui XD).
    De veritat l'aigua de l'aixeta sortia bona? ni mmarro ni taronja i verd llafiscos? O_O.
    Mi e tingut de escarressar aquest cop per torbar una pregunta, cada cop deixes les coses me clares ^^.

    ResponElimina
  2. Has d'apendre a posar posts amb el teu nick, que nosaltres ens coneixem però, si mai, algún dia llunyà, molt remot, .... algú posteja i ho fa com a anònim, ja no sabré qui és qui. No és això, però queda millor si poses el teu nick XDDD

    ResponElimina